Стратегії експорту: трейдинг і логистика 2019

IV Конференція

СТРАТЕГІЇ ЕКСПОРТУ. ТРЕЙДИНГ I ЛОГІСТИКА


Киевский Гольф Центр

На українських прилавках зріс обсяг фейкових молочних продуктів - АВМ

13:58 | ПроАгро Груп

Асоціація виробників молока занепокоєна, що на прилавках вітчизняних ринків та магазинів росте кількість фейкового творогу.

Як повідомляє "ПроАгро Груп" з посиланням на прес-службу асоціації, факти його продажу вже зафіксовано в низці областей, останній випадок - на Миколаївщині.

“Зазвичай, такі "продукти-фейки" продають на вагу. Цей “НЕтворог” не викликає підозр у пересічного споживача: ніякого специфічного запаху, навіть приємний на смак, на додачу має дуже привабливу ціну - близько 40 грн/кг. Однак він не має ніякого відношення до молочного продукту, так як в його складі молочний білок замінено рослинним. Через це, фейковий творог не псується по кілька тижнів, ще одна несподіванка - він розчиняється у молоці", - зауважили в АВМ.

Згідно даних аналітичного відділу АВМ, в Україні і так спостерігається значне зменшення споживання молочних продуктів на внутрішньому ринку, яке не перевищує 50% фізіологічної потреби людини. Завдяки недобросовісним переробникам, незрозумілому маркуванню або його відсутності споживач не може зробити свідомий вибір, та зрештою втрачає довіру і до чесних промислових підприємств.

Асоціація наголошує, що змінити ситуацію допоможе прийняття законопроекту 3043-1 "Про молоко, молочні та молоковмісні продукти", який вже схвалений Комітетом ВРУ з питань аграрної політики та земельних відносин.

Нагадаємо, що основною метою законопроекту є упорядкування сфери маркування і реалізації молоковмісних продуктів, що забезпечить право споживачів на отримання повної та достовірної інформації про якість харчових продуктів, дозволить запобігти недобросовісній конкуренції на ринку молока та молочних продуктів.

В разі його прийняття покупцям не доведеться вивчати етикетки під мікроскопом, тому що молоко і молочні продукти будуть окремо, а замінники - окремо.

Go to Mexico!

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


При поддержке
With Support

Фридом Финанс Украина

Генеральный медиа-партнер
General Media Partner

Агропортал

Медиа-партнеры
Media Partners

Аграрний тиждень. УкраїнаУкраинская зерновая ассоциацияУкраинский логистический альянсAgroONE, журналAGROBASE.ORGLandlordAgroReviewТранспорт, журналEBA / Европейская бизнес ассоциацияLogistics in UkraineКиевская Торгово-Промышленная ПалатаАгробізнес сьогодні

Голова правління Асоціації "Український логістичний Альянс", Володимир Іващук розповість про принципи об’єктивного індексу клієнтоорієнтованості "Укрзалізниці", наявну модель ринку залізничних вантажних перевезень, та про пілотний проект-"ProZorro.Продажі 08:00
Про ризики для фрахтувальників в портах чорноморського регіону та Середземномор’я та шляхи їх мінімізації розповість старший юрист компанії Interlegal Катерина Гадецька 09:12
Рекордний експорт – нові виклики. Підсумки 2018. Виклики та можливості 2019, про це та багато іншого розповість 8 лютого Іван Черевко, керівник компанії Cardiff Commodities SA 09:18
Презентація функціонала порталу Transithub, приклади формування "живих" маршрутів а також про підхід компанії Кернел до організації процесів логістики, розповість Михайло Кравченко, керівник відділу забезпечення рухомим складом компанії KERNEL. 11:20
Про переваги та недоліки впровадження "Єдиного вікна" на митниці, а також реальні кейси розповість Генеральний директор Асоціації міжнародних експедиторів України, Віктор Берестенко. 12:20