Стратегії експорту: трейдинг і логистика 2019

IV Конференція

СТРАТЕГІЇ ЕКСПОРТУ. ТРЕЙДИНГ I ЛОГІСТИКА


Киевский Гольф Центр

На українських прилавках зріс обсяг фейкових молочних продуктів - АВМ

13:58 | ПроАгро Груп

Асоціація виробників молока занепокоєна, що на прилавках вітчизняних ринків та магазинів росте кількість фейкового творогу.

Як повідомляє "ПроАгро Груп" з посиланням на прес-службу асоціації, факти його продажу вже зафіксовано в низці областей, останній випадок - на Миколаївщині.

“Зазвичай, такі "продукти-фейки" продають на вагу. Цей “НЕтворог” не викликає підозр у пересічного споживача: ніякого специфічного запаху, навіть приємний на смак, на додачу має дуже привабливу ціну - близько 40 грн/кг. Однак він не має ніякого відношення до молочного продукту, так як в його складі молочний білок замінено рослинним. Через це, фейковий творог не псується по кілька тижнів, ще одна несподіванка - він розчиняється у молоці", - зауважили в АВМ.

Згідно даних аналітичного відділу АВМ, в Україні і так спостерігається значне зменшення споживання молочних продуктів на внутрішньому ринку, яке не перевищує 50% фізіологічної потреби людини. Завдяки недобросовісним переробникам, незрозумілому маркуванню або його відсутності споживач не може зробити свідомий вибір, та зрештою втрачає довіру і до чесних промислових підприємств.

Асоціація наголошує, що змінити ситуацію допоможе прийняття законопроекту 3043-1 "Про молоко, молочні та молоковмісні продукти", який вже схвалений Комітетом ВРУ з питань аграрної політики та земельних відносин.

Нагадаємо, що основною метою законопроекту є упорядкування сфери маркування і реалізації молоковмісних продуктів, що забезпечить право споживачів на отримання повної та достовірної інформації про якість харчових продуктів, дозволить запобігти недобросовісній конкуренції на ринку молока та молочних продуктів.

В разі його прийняття покупцям не доведеться вивчати етикетки під мікроскопом, тому що молоко і молочні продукти будуть окремо, а замінники - окремо.

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


При поддержке
With Support

Фридом Финанс Украина

Генеральный медиа-партнер
General Media Partner

Агропортал

Медиа-партнеры
Media Partners

Аграрний тиждень. УкраїнаКиевская Торгово-Промышленная ПалатаLogistics in UkraineEBA / Европейская бизнес ассоциацияТранспорт, журналAgroReviewLandlordAGROBASE.ORGAgroONE, журналУкраинский логистический альянсУкраинская зерновая ассоциацияАгробізнес сьогодні

Голова правління Асоціації "Український логістичний Альянс", Володимир Іващук розповість про принципи об’єктивного індексу клієнтоорієнтованості "Укрзалізниці", наявну модель ринку залізничних вантажних перевезень, та про пілотний проект-"ProZorro.Продажі 08:00
Про ризики для фрахтувальників в портах чорноморського регіону та Середземномор’я та шляхи їх мінімізації розповість старший юрист компанії Interlegal Катерина Гадецька 09:12
Рекордний експорт – нові виклики. Підсумки 2018. Виклики та можливості 2019, про це та багато іншого розповість 8 лютого Іван Черевко, керівник компанії Cardiff Commodities SA 09:18
Презентація функціонала порталу Transithub, приклади формування "живих" маршрутів а також про підхід компанії Кернел до організації процесів логістики, розповість Михайло Кравченко, керівник відділу забезпечення рухомим складом компанії KERNEL. 11:20
Про переваги та недоліки впровадження "Єдиного вікна" на митниці, а також реальні кейси розповість Генеральний директор Асоціації міжнародних експедиторів України, Віктор Берестенко. 12:20