Стратегії експорту. Трейдинг 2020

V Форум
Стратегії експорту. Трейдинг 2020


Про Подію

ПроАгро Груп

7 лютого 2020 року у Київському Гольф Центрі Iнформаційно-аналітична Група Компаній "ПроАгро Груп" провела V Форум "Стратегії експорту. Трейдинг 2020".
Головною метою Форуму було долучити до обговорення сьогоднішніх проблем експорту, можливостей відкриття нових ринків та перспективних напрямків трейдингу, представників влади, бізнесу (експортерів, виробників, трейдерів, логістів тощо), закордонних представництв, міжнародних торгових місій та посприяти створенню нових ділових контактів з метою розширення розширення експортних можливостей.

Особливу увагу на цьогорічному Форумі було приділено наступним питанням: як виходити на нові ринки, як не боятись експортної діяльності, що може і має бути зроблено з боку держави для підтримки експорту, зокрема на ринки країн Африки, Азії, Далекого Сходу.

Модератори дискусійних панелей Ольга Трофімцева (експерт, в.о.міністра аграрної політики та продовольства України в 2019 році) та Світлана Малиш (аналітик аграрних ринків компанії REFINITIV) чудово допомогли спікерам долучити до обговорення актуальних питань усіх учасників Форуму.

img-8063 Перша панель Форуму була присвячена перспективам та проблемам експорту української аграрної продукції. Трофімцева Ольга розпочала обговорення з оцінки результатів експортної діяльності України за останні роки, розповівши про динаміку зростання аграрного експорту з 2015 по 2019 рік з 14,6 млрд.долл до 22,2 млрд.долл. З метою поліпшення та подальшого зростання аграрного експорту, Ольга Трофімцева вважає запровадження стратегії 3D: диверсифікація товарної номенклатури, диверсифікація ринків збуту, диверсифікація суб’єктів експорту.

Перший заступник директора Державної установи "Офіс з просування експорту України" Марія Шевчук, розповіла учасникам Форуму, про те, яким чином державна установа допомагає експортерам успішно вийти на нові закордонні ринки, та як допомагає тим, хто тільки збирається виходити на експортну діяльність оцінити ризики та здійснити діагностику експортної готовності компанії.

Не оминули увагою на Форумі і виклики, з якими зіштовхнулась не лише Україна, а й інші світові держави, зокрема зміни кліматичних умов. Про це учасникам Форуму, під час своєї доповіді, розповів Андрій Забловський, керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті міністрів України.

Оскільки географія українського експорту постійно зростає, дуже важливо було почути про особливості експортної діяльності до країн Арабського світу. Святослав Дубина, керівник проекту "Український бізнес-хаб в Арабському світі" розповів учасникам Форуму про важливість освоєння та досліждення цього ринку, зазначивши про необхідність диверсифікації продукції. Ринок Арабського світу є великим, важливим та потребує великих затрат часу для вивчення та закладання фундаменту для успішної експортної діяльності.

Про ринок Китаю, можливості, особливості та перспективи розповів виконавчий директор Української асоціації "Пояс та Шлях" Тарас Голуб. Зокрема, спікер зазначив, що у Китаї наразі відбувається істотна зміна вподобань, і дуже важлтво враховувати цей фактор при здійсненні експортної діяльності до країни. Щодо особливостей ринкової інфраструктури Тарас Голуб відмітив наступні: високу вартість входження на ринок, низьку маржу, глубоку диверсифікацію функції в процесі дистрибуції. Серед пріорітених напрямів аграрного експорту в Китай під час виступу він назвав наступні: кукурудза, олія, вино, еко продукти, продукти лакшері, яловичина, нішеві продукти.

Вікторія Васильченко, керівник відділу зовнішньоекономічної діяльності компанії АРНІКА ОРГАНІК, поділилась власним успішним досвідом компанії виходу на нові ринки. Компанія Арніка Органік стала одним із найбільших українських експортерів органічної продукції в країни Європи, Японію. Ключовими моментами для успішного виходу на світові ринки Вікторія Васильченко назвала: високу якість продукції та впізнаваність бренду, можливість поставки продукції у будь-яку країну будь-яким видом транспорту, відповідність сертифікатам якості, безпеки та вимогам до органічної продукції країни, в яку товар експортується.

Завершив панель "Експорт" спікер Валерій Ткачов, керівник логістичного напрямку Громадського об’єднання "Бізнес-Варта", вкотре наголосивши, що логістика вантажів, має надважливе значення для всіх виробників, аграріїв, експортерів. Про проблеми залізничної логістики вантажів знає кожен, хто користується послугами Укрзалізниці, а в масштабах країни ці проблеми значно погіршують експортний потенціал та впливають на ціни продукції.

IMG_8479

Підчас фуршету, учасники Форуму активно обговорювали почуте, спілкувались у колі друзів та знайомились із цікавими людьми. Атмосфера була сприятливою для ділового спілкування.

IMG_8154 Друга панель "Трейдинг" розпочалась із виступу президента Української зернової асоціації Миколи Горбачьова, в якій він вкотре наголосив на тому, що агро сектор є драйвером економіки, та вимагає постійної модернізації, аби йти в ногу з часом, прямувати впевнено та займати лідируючі позиції на світовому ринку. Акцентував увагу Микола Горбачьов також на необхідності постійного покращення навичок, вмінь та освоєння нових технологій.

Тетяна Попович, директор по ринкам капіталу Альфа Банк, розповіла учасникам Форуму про хеджування валютних ризиків в Україні, про безпоставочний форвардний контракт. Учасники мало змогу почути про те, в чому полягає важливість та переваги хеджирування, а також більш докладно дізнатись про те, що хеждирувати та як цей механізм працює.

Як хеджирувати зернові та олійні за допомогою інструментів Чиказької біржі, розповів Валерій Сігаєв ф'ючерсний брокер та консультант з управління ціновими ризиками компанії RJOBRIEN.

Про перерозподіл глобального ринку розповіла Олена Нероба, аналітик, менеджер з розвитку бізнесу компанії MAXIGRAIN.

IMG_9120

Трейдер компанії OLAM UKRAINE Роман Русаков розповів, учасникам форуму про перспективи зернових Причорноморського регіону в 2019-2020 маркетинговому році. А також, практичної точки зору, розповів про труднощі, з яким зустрінеться "українське походження". Трейдер зазначив, що Україні доводиться постійно доводити якість своєї продукції у світі.

Микола Ларін, директор департаменту з питань зовнішньо-економічної діяльності, радник президента ICC UKRAINE завершив Форум своїм виступом, розповівши про зовнішньоекономічний контракт та нові умови поставок. про особливості впровадження та нововведення в провилах ІНКОТЕРМС 2020.

V щорічний Форум "Стратегії експорту. Трейдинг 2020" завершився підведенням підсумків та завершальним коктейлем, підчас якого учасники Форуму мали змогу поспілкуватися у невимушеній атмосфері. Ми дякуємо усім учасникам за участь у Форумі, за дискусії, що виникали під час обговорення тем, та журналістам за влучні запитання. До нових зустрічей на наших аграрних подіях!

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


Генеральный медіа-партнер
General Media Partner

Агропортал

Медіа-партнери
Media Partners

Українська Зернова АсоціаціяУкраїнська аграрна конфедераціяРада підприємців при Кабінеті Міністрів УкраїниАграрний тиждень. УкраїнаInventureAgroONE, журналБизнес, газетаWorld Expo Co LtdАгропрофиАгроЛюксAGROBASE.ORGИнфоиндустрияАгроиндустрияАгро ФМLogist.FMAgroReviewАграрникВсеукраїнський центр реформ транспортної інфраструктуриАгробізнес сьогодні