Плодоводство. Современные тренды 2018

КОНФЕРЕНЦИЯ

ПЛОДОВОДСТВО. СОВРЕМЕННЫЕ ТРЕНДЫ


ОРСП "Столичный", г. Киев, Большая Окружная 110-А

Аграрна конференція "Плодоводство. Сучасні тренди: боротьба за якість - технологія, захист, іновації " (БЛОК II)

12:52 | ПроАгро

Після кави-брейку, продовжився другий блок конференції, модератором якого виступила Людмила Василенко, генеральний директор PRIME LAB TECH. Вона привіталася з учасниками заходу та надала слово керівнику маркетингового відділу Ользі Дигун, яка виступила з презентацією "Міжнародний досвід. Європейські практики". Вона розповіла про ланцюжок від фермера до споживача та про контроля якості у ньому. Експерт тезисно наголосила на основному - подібні підходи до контролю за безпечністю харчової продукції можуть бути запроваджені лише у діючих ланцюгах, бізнес повинен бути зацікавлений та готовий брати відповідальність за себе та партнерів, якісна та безпечна продукція коштує дорого, витрати держави зменшуються за рахунок приватних лабораторій.

Наступним спікером став Володимир Воєводин, технічний експерт зі спеціальних культур компанії СИНГЕНТА, кандидат сільськогосподарських наук. Він виступив з презентацією "Виклики сезону-2018 у захисті плодово-ягідних культур", в якому розповів про органічне добриво, регулятори росту та доцільність їх застосування. Багато уваги спікер приділив питанню хвороб рослин та способам їх попередження, лікування.

Модератор блоку підсумувала його виступ актуальністю даної теми серед садівників і передала слово наступному спікеру Павлу Тулбі, директору Першого інвестиційного кооперативу "Горіх Причорномор’я", який виступив з презентацією "Перспективи промислового горіховодства в Україні. Інвестиційний кооператив: моделі змішаних садів". Спікер представився і розповів про кооператив, зокрема, про інноваційні підходи у спільному вирощуванні комбінованих культур у власному саду. "Ми відкриті до бажаючих переймати наш досвід і охоче ним ділимося. Окрім того, надаємо послуги по висадці саду і монтажу систем крапельного зрошення на власній спеціалізованій техніці, послуги з переробки і зберігання отриманого врожаю, допомагаємо в реалізації фундука і волоського горіха" - наголосив Павло Тулба. Також він розповів, що окрім грецького горіха, фундука і шипшини кооператив приступив до вирощування трюфеля у промислових обсягах. Після його виступу у присутніх виникло багато запитань. Відбулася невеличка дискусія, яка отримала підсумок, що це сегмент бізнесу, де треба мати бачення і налаштовуватись на перспективу.

Естафету виступів прийняв наступний спікер В’ячеслав Забєлін, керівник департаменту розвитку ОРСП "Столичний", який виступив із завершальною доповіддю другого блоку "Особливості оптово-роздрібної торгівлі плодами і ягодами на внутрішньому ринку".

Він поділився цікавими лайфхаками, наприклад, як виглядає структура покупця та що може дати ринок такого масштабу, як "Столичний" для виробників, які шукають ринки збуту своєї продукції. Ринок забезпечує щоденний грошовий потік, динамічну оцінку змін споживчих інтересів, динаміку ринкової ціни та аналіз конкурентного середовища. Такий багатофакторний аналіз допомагає фермерам приймати правильні рішення про структуру власного виробництва і знижує ризики сезонних збитків. Функцією ринку для фермерів є можливість отримати готівкові гроші швидко, диверсифікація бізнесу, отримувати постійно зростаючий додатковий заробіток.

Після виступу, спікер В’ячеслав Забєлін та організатор конференції Олег Клименко запросили учасників та гостей пройти на екскурсію в один із павільйонів ринку, щоб отримати практичний та прямий досвід, поспілкувавшись із реальними продавцями ринку. Як з’ясувалося, найбільший обсяг продажів товару здійснюється вночі та до 8-ї ранку, а проаналізована структура продажів має такий вигляд: за контрактами 60 %, з поля - 25 %, оптовий ринок - 15 %.

Go to Mexico!

По вопросам участия в работе наших мероприятий, партнерских программ, организации доклада и размещения рекламы обращайтесь в Информационную компанию “ПроАгро”:


Соорганизаторы
Co-Ornanizers

Специальный медиа-партнер
Special Media Partner

Медиа-партнеры
Media Partners