Плодоводство. Современные тренды 2018

КОНФЕРЕНЦИЯ

ПЛОДОВОДСТВО. СОВРЕМЕННЫЕ ТРЕНДЫ


ОРСП "Столичный", г. Киев, Большая Окружная 110-А

Аграрна конференція "Плодоводство. Сучасні тренди: в пошуках доданої вартості - переробка та ринки збуту " (БЛОК III)

16:33 | ПроАгро

Після обідньої перерви почав свою роботу третій та завершальний блок конференції. Його модератор В’ячеслав Забєлін, керівник департаменту розвитку ОРСП "Столичний" представив першого спікера Олександра Кудіна, заступника керівника департаменту продаж групи "T.B. FRUIT", який виступив з презентацією на тему "Надбання та перспективи плодово-ягідного виробництва в Україні та за її межами. Від яблучного концентрату до бренду GALICIA". Його виступ почався з презентації структури компанії. Зосередився Олександр Кудін на питаннях переробки. Розповів, що минулого року їхня компанія переробила 10 тисяч тонн малини, а наступного року мають в планах переробити 15 тисяч тонн сировини. Великою проблемою для переробки ягід в Україні є логістика. Багато часу забирає їх доставка до переробних заводів. Тому багато сировини переробляється за межами країни. Усі заводи компанії сертифіковані, це в свою чергу підтверджує безпеку харчових продуктів та якість виробництва. "Наша компанія активно продає виготовлений нами концентрат. Найбільше на азіатські ринки, а також в ЄС. Щороку ми отримуємо все більше і більше запитів на цей продукт. Наприклад, відомий факт - в Америці у 2014 році кожна 10 пляшка яблучного соку була розлита з українського концентрату" - розповів спікер. Він припускає, що у рамках розвитку українського садівництва, за наступні 5-10 років Україна буде європейським лідером з вирощування ягід та фруктів. А на сьогоднішній день однією з найбільших проблем є відсутність кооперативів, які б забезпечили необхідний нам обсяг. Також, активно присутня проблема логістики.

Його виступ спричинив шквал запитань і уточнень. Публіка не хотіла відпускати спікера зі сцени і просили контактні дані для можливої подальшої співпраці.

Наступний спікер останнього блоку Володимир Гуржій, торговий експерт першої агрегаційної компанії виробників фруктів "USPA FRUIT" виступив з доповіддю "Як підкорити ЄС, Ближній Схід та Азіатсько-Тихоокеанський регіон". Він розповів про критерії експорту з наведеними прикладами власного досвіду. Експорт - це дуже серйозна підготовка, це стратегія, яка починається з організації дуже серйозного бізнес-плану. Якщо ми садимо сад - одразу маємо знати, які сорти ми маємо обрати та знати на який конкретний ринок їх реалізовувати. Взаємоповага з партнерами дуже важлива, необхідно мати графік поставок і ні в якому разі від нього не відходити, потрібно працювати чітко і злагоджено. Ви маєте чимось переконати покупця приходити саме до Вас. Експорт - це не тяжко і не легко, це просто специфічний ринок.

Після його виступу, у присутніх в залі виникло багато запитань щодо збуту конкретних культур і видів фруктів. Усі отримали вичерпні відповіді.

Захід закінчився завершальним словом організатора конференції Олега Клименко, який навів приклади по даній темі зі свого досвіду. Після цього відбулася цікава дискусія між спікерами.

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


Соорганизаторы
Co-Organizers

Столичный ОРСПУкрсадпром

Специальный медиа-партнер
Special Media Partner

Овощи и фрукты

Медіа-партнери
Media Partners

Украинская зерновая ассоциацияAgro NewsAgroReviewИнфоиндустрияСадоводство и виноградарство - Технологии и инновацииАграрний тиждень. УкраїнаАгропорталAgroONE, журналSeedsОгородники