09:30 – 09:50 |
Реєстрація, ранкова кава |
09:50 – 10:00 |
Вітальне слово від Організатора Олег Клименко, керуючий партнер групи компаній ПроАгро |
Блок I. Роль бренду та продукції з доданою вартістю для АПК |
|
Модератор Максим Кучко, незалежний консультант із стратегічного маркетингу 10:00 – 10:05 |
|
10:05 – 10:25 |
ЕКСПОРТ: ОСОБЛИВОСТІ В2В ТА В2С МАРКЕТИНГУ Богдан Шаповал, директор Ради з питань експорту продовольства UFEB (РАДА З ПИТАНЬ ЕКСПОРТУ ПРОДОВОЛЬСТВА) |
10:25 – 10:45 |
СПЕЦИФІКА БРЕНДУВАННЯ ТА РЕБРЕНДИНГУ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ: МОЛОЧНА КОМПАНІЯ “ГАЛИЧИНА” ТА ІНШІ Юрій Ковальчук, директор БРЕНД-МАРКЕТИНГОВА КОМПАНІЯ POLARIS |
10:45 – 11:05 |
БРЕНД МЕНЕДЖМЕНТ В ЕПОХУ ЗМІН. ДОСВІД АГРОХОЛДИНГУ Павло Шевчук, директор з маркетингу AGRICOM GROUP |
11:05 – 11:25 |
ДОСВІД АГРОХОЛДИНГУ ВІД ТОРГОВОГО ДОМУ ДО ГРУПИ КОМПАНІЙ. СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТОК АГРАРНОГО БРЕНДУ НА ПРАКТИЦІ Павло Горбачов, заступник директора з розвитку ТД “СОЄВИЙ ВІК” |
11:25 – 11:45 |
Дискусія |
11:45- 12:15 |
Перерва на каву |
Блок II. Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту |
|
Модератор Олена Нероба, керівник аналітичного відділу MARCOPOLO COMMODITIES 12:15 – 12:20 |
|
12:20 – 12:40 |
ВІДКРИТТЯ НОВИХ РИНКІВ ЗБУТУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ АПК Олександр Жемойда, генеральний директор Директорату стратегічного планування МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ |
12:40 – 13:05 |
Михайло Малков, координатор програм розвитку ФАО В УКРАЇНІ |
13:05 – 13:30 |
ІМІДЖ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ Олена Нероба, керівник аналітичного відділу MARCOPOLO COMMODITIES |
13:30 – 13:50 |
Дискусія |
13:50 – 14:50 |
Обід |
Блок III. Роль E-commerce та IT в аграрному маркетингу |
|
Модератор Ірина Андрющенко, співвласник компанії D2 14:50 – 14:55 |
|
14:55 – 15:20 |
Олег Мирошніченко, консультант з питань експорту на міжнародні ринки; автор двох онлайн-курсів з експорту на освітній платформі Ed-era |
15:20 – 15:45 |
EMAIL МАРКЕТИНГ: ЯК ПРАЦЮВАТИ З ЦИМ ІНСТРУМЕНТОМ АГРАРІЯМ Олександр Рись, директор з розвитку SENDPULSE |
15:45 – 16:10 |
YOUTUBE ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ В АГРОБІЗНЕСІ. КЕЙС КАНАЛУ AGROSPHERA: МЮННТ, МАЯК ТА ІНШІ Самір Салманов, руководитель проекта AGROSPHERA |
16:10 – 16:35 |
ЯГІДНИЙ БІЗНЕС + E-COMMERCE: ЯК ВИЖИТИ НЕВЕЛИКИМ ФЕРМЕРАМ Ярослав Мовчун, власник ЯГІДНА ФЕРМА “ОЗЕРЯНА” |
16:35 – 16:55 |
Дискусія |
16:55 – 17:00 |
Заключне слово від Організатора Олег Клименко, керуючий партнер групи компаній ПроАгро |
Агромаркетинг 2018
III Конференция
АГРОМАРКЕТИНГ 2018