Агромаркетинг 2018

III Конференция

АГРОМАРКЕТИНГ 2018


Киев, Admiral Hall на Крещатике

III щорічна конференція "Агромаркетинг-2018": Роль бренду та продукції з доданою вартістю для АПК (Блок I)

10:01 | ПроАгро

Сьогодні, 5 вересня, ми зібралися, в Admiral Hall на Хрещатику, щоб обговорити комплексне використання інструментів аграрного маркетингу, що є must have для сучасного виробника. Ефективний маркетинг, це те, що визначає комерційний успіх учасників аграрного ринку. Олег Клименко, керуючий ПроАгро Груп, привітався і передав слово модератору першого блоку "Роль бренду та продукції з доданою вартістю для АПК" Максиму Кучко, незалежному консультанту із стратегічного маркетингу. Він представив спікерів цього блоку і надав слово першому виступаючому Богдану Шаповалу, директору Ради з питань експорту продовольства, який виступив з темою ЕКСПОРТ: ОСОБЛИВОСТІ В2В ТА В2С МАРКЕТИНГУ. Цікаво дізнатись розшифровку абріавіатур? Ми дізналися, що вони означають: Business to business - B2B (організація закритих продаж, ціль яких є продавати об"єм кільком клієнтам) та Business to customer - B2C (споживачі, відкриті продажі, ціль яких привабити велику кількість покупців). Звичайно ж мова зачепила питання виходу на експорт. Спікер рекомендує робити це способом B2B і аргументував своє бачення. Не ігноруйте важливість роботи з Вашими дистриб’юторами. Їх необхідно навчити правильно продавати Ваш продукт, з розумінням і заохочуванням. Необхідно розуміти Вашого кінцевого споживача і відповідно розуміти, яким має бути Ваш кінцевий продукт, враховуючи ряд необхідних пунктів (пакування, лояльність, робота над брендом). Загалом, виступ спікера виклав інтерес у учасників конференції. Багато, що зміг тут прокоментувати і модератор блоку. Активні запитання із залу стосувалися про можливість виходу на американський та канадський ринки. Відповідь, в цілому, була така, що далі африканського, азіатського та по-трохи європейського нам ще зарано думати. Так склалася логістика та ряд інших факторів. Після обговорень до слова запросили другого спікера цього блоку Юрія Ковальчука, директора бренд-маркетингової компанії POLARIS. Він виступив на конференції з темою "СПЕЦИФІКА БРЕНДУВАННЯ ТА РЕБРЕНДИНГУ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ: МОЛОЧНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЧИНА" ТА ІНШІ". Його виступ почався гучною заявою - "Бренд Вам ніхто не створить, так, лише Ви самі можете це зробити". А тепер давайте розберемося, що таке бренд! Це не напис червоними літерами вашої компанії на синьому фоні. Це значно-значно більше. Учасники конференції дізналися, про це все, що хотіла. А також про те, чому необхідно вийти на ринок брендованих товарів.

Ваш товар має низьку залученість? Що з цим робити? Є три способи, як просувати такі товари на ринок. Найперше - це створення сильного бренду.

Питання модератора про створення ребрендингу оживили зал. Навіщо його створювати, якщо є бренд? А виявляється справа в тому, що все потребує оновлень, енергія бренду теж має тенденцію завершуватись. Скільки коштує ребрендінг? - хотіла дізнатися публіка, але Юрій Ковальчук відмовився видавати таку корпоративну таємницю. Проте він висловив думку, що самостійно реалізувати ребрендінг неможливо і практика багатьох компаній справитися з такою задачею свідчить тому доказом. Модератор блоку доповнив, що може погодитися з тим, що це реально, але лише теоретично. На практиці так не працює.

Модератор представив останнього спікера першого блоку Павла Горбачова, заступника директора з розвитку ТД "СОЄВИЙ ВІК". Він виступив з темою "ДОСВІД АГРОХОЛДИНГУ ВІД ТОРГОВОГО ДОМУ ДО ГРУПИ КОМПАНІЙ. СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТОК АГРАРНОГО БРЕНДУ НА ПРАКТИЦІ". Він повідомив, що з їхнього досвіду може запевнити - стратегія торговельна та стратегія розвитку бренду ні в якому разі не повинна змішуватись. Дуже важливо розрізняти ці два напрямки і тоді буде порядок і легко буде бачити усі робочі процеси. Блок закінчився запитаннями та відповіді на них. Таймінг зобов’язав модератора завершити дискусію даного блоку і запросив учасників та гостей конференції перейти до розмови за кавою на балконі з виглядом на головну площу країни.

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


Генеральний інформаційний партнер
General Information Partner

Агропортал

Генеральный медіа-партнер
General Media Partner

Пропозиция

Медіа-партнери
Media Partners

Українська Зернова АсоціаціяAgro NewsAgroReviewАграрний тиждень. УкраїнаAgroONE, журналInventureАгропрофиAGROBASE.ORG