Агромаркетинг 2018

III Конференция

АГРОМАРКЕТИНГ 2018


Киев, Admiral Hall на Крещатике

III щорічна конференція "Агромаркетинг-2018": Блок II. Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту (Блок II)

13:45 | ПроАгро

Після кави-брейку конференція продовжилась відкриттям другого блоку "Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту".

Олег Клименко представив його модератора Олену Неробу, керівника аналітичного відділу MARCOPOLO COMMODITIES. Вона люб’язно представила спікерів даного блоку і запросила до слова Олександра Жемойду, генерального директора Директорату стратегічного планування МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ, який виступив з темою "ВІДКРИТТЯ НОВИХ РИНКІВ ЗБУТУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ АПК". Його виступ заполонив присутніх оптимізмом у світле майбутнє. "Ми всі так звикли чути і говорити, що Україна це сировинний придаток. Проте я бачу як в Індії чи в арабських країнах чекають на нашу продукцію" - повідомив він. Україна може собі дозволити вважати себе потенційним вагомим гравцем агровиробництва на світовій карті. Міністерство робить дуже багато корисної і правильної роботи. Відкриваються нові напрямки і нові ринки. Скоро ми голосно почуємо про В’єтнам, як нового партнера України.

Після невеличкого обговорення та запитань-відповідей, модератор блоку надала слово другому спікеру блоку Михайлу Малкову, координатору програми розвитку ФАО В УКРАЇНІ. Він виступив з темою "ПАРТНЕРСТВО ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРУ В АПК: ПИТАННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ ТА БЕЗПЕКИ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ".

Учасни конференції запитали у спікера про ринок з Корею, чи ми їм цікаві? Михайло Малков відповів, що перед усім їх цікавлять наші овочі та фрукти. З молочкою питання трохи складніше, бо для них відкриті інші пільгові ринки, які являються більш вигідними. Після відповідей на ряд запитань спікером, модератор блоку Олена Нероба взяла слово та розповіла про "ІМІДЖ УКРАЇНИ НА СВІТОВОМУ РИНКУ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ". У контексті своєї доповіді вона розповіла про те, чим відомі агросвітові. Цікаво те що, вже другий рік поспіль продуктом преміа-класу виступає ячмінь, який переганяє пшеницю та молочну промисловість, яка користується скаженим попитом. І насправді, це дуже приємно, на полицях магазинів по всьому світу зустрічати продукцію українського виробництва. Четвертий рік поспіль світові ціни падають, це накладає свій відбиток на виробників, проте статистика свідчить, що Україна таки йде своїм вірним шляхом.

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


Генеральний інформаційний партнер
General Information Partner

Агропортал

Генеральный медіа-партнер
General Media Partner

Пропозиция

Медіа-партнери
Media Partners

Украинская зерновая ассоциацияAgro NewsAgroReviewАграрний тиждень. УкраїнаAgroONE, журналInventureАгропрофиAGROBASE.ORG