Залишилося днів: 37
Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019


Гольф Центр м. Київ

Спікери

ПроАгро Груп

5 ЛАЙФХАКІВ ДЛЯ АГРОБІЗНЕСУ В DIGITAL: ЯК БУТИ ЕФЕКТИВНИМИ У СЕРЕДОВИЩІ, ЩО ПОСТІЙНО ЗМІНЮЄТЬСЯ

RAZOM COMMUNICATIONS

Міла Крутченко, Chief Strategy & Digital Officer

RAZOM COMMUNICATIONS

Тезисы выступления

Як правильно реалізувати конверсійний підхід і чому це головне завдання

Побудова комунікації в B2B - визначити особу, що приймає рішення і USP для неї

ЯК накопичувати і оборбляти аудиторії - Programmatic, second i third-party data

Розуміння customer journey - ключ до росту конверсій. Системи моніторингу і аналітики

Omnichannel в аграрному середовищі - специфіка і додаткові переваги

ІННОВАЦІЙНІ ВИДИ РОЗСИЛОК В АГРАРНОМУ БІЗНЕСІ: ВІД EMAIL ДО МЕССЕНДЖЕРІВ.

SENDPULSE

Олександр Рись, директор з розвитку

SENDPULSE

ТЕМА УТОЧНЮЄТЬСЯ

СТОЛИЧНЫЙ ОРСП

Вячеслав Забелин, директор з розвитку

СТОЛИЧНЫЙ ОРСП

ТЕМА ТА СПІКЕР УТОЧНЮЮТЬСЯ

KERNEL / КЕРНЕЛ

KERNEL / КЕРНЕЛ

ТЕМА ТА СПІКЕР УТОЧНЮЮТЬСЯ

FOZZY GROUP

FOZZY GROUP

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


При поддержке
With Support

Sendpulse

Генеральный медиа-партнер
General Media Partner

Агропортал

Генеральный информационный партнер
General Information Partner

Пропозиция

Медиа-партнеры
Media Partners

АгропрофиУкраинская аграрная конфедерацияАгробізнес сьогодніУкраинская зерновая ассоциацияАгробізнес УкраїнаAGROBASE.ORGAggeekАграрникЗЕРНОВИКАграрний тиждень. УкраїнаАгроиндустрияКорма и фактыAgroReviewAgroONE, журналWorld Expo Co LtdRefinitivВсеукраїнський центр реформ транспортної інфраструктури