Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019


Гольф Центр м. Київ

Спікери

ПроАгро Груп

ФОКУСНИЙ МАРКЕТИНГ. ЯК ПОБУДУВАТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ?

AGROGENERATION

Ірина Наконечна, pr-директор

AGROGENERATION

DIGITAL PR В АГРОБІЗНЕСІ. КЕЙС KERNEL

KERNEL / КЕРНЕЛ

Оксана Коваль, керівник департаменту комунікацій, PR і GR

KERNEL / КЕРНЕЛ

НАПРЯМОК ОРГАНІКИ. МАРКЕТИНГОВІ ТРЕНДИ

ОРГАНІК СТАНДАРТ

Олена Манзюк, провідний фахівець із сертифікації

ОРГАНІК СТАНДАРТ


ДУНАЙСЬКИЙ АГРАРІЙ

Роман Дяжук, власник

ДУНАЙСЬКИЙ АГРАРІЙ

Тезисы выступления

Сертифіковане органічне виробництво - це сучасний тренд, який стає все більш популярним у світі. І Україна тут - не вийняток.
Нещодавно введений в дію Закон "Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції" встановлює чітке регулювання ринку галузі, а разом з тим - відкриває нові маркетингові можливості для українського виробника.
На IV щорічному Форумі "Агромаркетинг 2019", який Група Компаній "ПроАгро Груп" проведе в Києві 28 серпня, ви дізнаєтесь усе, що хотіли знати про тренди в органічному виробництві.
Зокрема, Олена Манзюк, провідний фахівець із сертифікації ТОВ Органік Стандарт, першого українського органу сертифікації органічного виробництва, який має міжнародне визнання та більше 10 років працює на вітчизняному ринку, розповість про специфіку органічного виробництва та його сертифікацію, експорт органічної продукції, тенденції світового органічного ринку та приклади представлення органічної продукції на полицях роздрібної торгівлі.
Крім того, Роман Дяжук, директор ТОВ Дунайський Аграрій, що має сертифікацію відповідно до регламентів ЄС, США (NOP) та приватного стандарту Bio Suisse, розповість слухачам про плюси переходу від традиційного виробництва до органічного, про філософію органіки та економічні переваги ніші.
Роман Дяжук також представить успіхи власної компанії, котра пройшла шлях сертифікації та нині є резонансно відомою завдяки квадратним органічним кавунам і не тільки!

ПРОДУКТОВЕ ЛІДЕРСТВО ТА ІННОВАЦІЇ. ОВОЧЕВІ РІШЕННЯ ВІД НКЗ. КЕЙС ТМ "НІЖИН"

FOZZY GROUP

Анастасія Ярошовець, директор з маркетингу

FOZZY GROUP

Тезисы выступления

Якщо ви за рік не випустили новий продукт, або не купили нове обладнання, або не впровадили нові технології, або нові рішення в упаковці - тоді ви або унікальні на ринку, але ж не забувайте вас можуть скопіювати, або ви монополіст. Якщо ж ви не відноситеся до таких компаній і дійсно нічого не зробили за рік, тоді ви зникнете з ринку, ви банкрут!

Світ рухається з неймовірною силою вперед "ХХI вік - це вік технологій. Ми живемо в епоху стрімкого розвитку технологій, особливо інформаційних"

Хочу з вами поділитись практичним кейсом і своїм досвідом, тож чекаю на вас 28 серпня, буде цікаво!

ОНЛАЙН ТА ОФФЛАЙН ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ, ЯКІ ДАЮТЬ РЕЗУЛЬТАТ В B2B. КЕЙС UTAGRO

UTAGRO

Еліна Кац, керівник департаменту комунікацій, маркетолог

UTAGRO

Тезисы выступления

Створення правильної маркетингової стратегії та підбір ефективних інструментів маркетингу - це обов'язкова складова для успішної життєдіяльності будь-якого бізнесу.

На IV щорічному Форумі "Агромаркетинг 2019", керівник департаменту комунікацій і маркетолог компанії UTAGRO Еліна Кац поділиться з вами успішним кейсом вибору та впровадження онлайн та оффлайн інструментів, які дають результат у B2B.

UTAGRO - українська компанія-виробник кормів та кормових добавок для свиней, великої рогатої худоби, бройлерів, овець та інших тварин. На ринку B2B працює з 2010 року. Системний маркетинг підхід застосовується з 2018 року.

На Форумі ви дізнаєтесь про:

- Створення маркетингової стратегії та позиціонування у сегменті B2B та відпрацювання негативу пов'язаного зі сприйняттям українського виробника на висококонкурентному ринку. Як виглядає робота з душею до клієнта?
- Паблісіті та PR, робота зі ЗМІ. Чи читає клієнт друковані видання? Вибір свого каналу комунікації.
- Виставки та бренд експертизи. Якщо вас не бачать чи про вас знають?
- Маркетинг HR. Ваша ЦА тільки прямі покупці?
- Розсилки та боти в комунікації з брендом. Ми потрібно бути 24/7 на зв’язку з клієнтом в B2B.
- Сервіс понад усе. Головне бути, а не здаватися. Як виглядає робота з душею до клієнта?

КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ, ЯК МАРКЕТИНГОВА ОДИНИЦЯ. КЕЙС РИНКУ СТОЛИЧНИЙ

СТОЛИЧНЫЙ ОРСП

Вячеслав Забєлін, директор з розвитку

СТОЛИЧНЫЙ ОРСП

ЕФЕКТИВНІ PR СТРАТЕГІЇ: ПОБУДОВА РЕПУТАЦІЇ КОМПАНІЇ НА КОНКРЕТИЦІ

COCA-COLA BEVERAGES UKRAINE

Андрій Бублик, директор із зв’язків в Україні, Вірменії та Молдові

COCA-COLA BEVERAGES UKRAINE

Тезисы выступления

Репутація будь-якої компанії не тільки впливає на вибір споживачем того чи іншого продукту, а й створює додаткову вартість для потенційних співробітників при виборі роботодавця.

Багато компаній реалізовують проекти спрямовані на покращення життя громад, проте розказати про результати своєї діяльності на конкретиці буває досить складно.

Дослідження соціально-економічного впливу є одним з ефективних інструментів, що вирішує це завдання та допомагає у розбудові корпоративної репутації.

Про те, як збудувати ефективну стратегію для аграрної компанії на IV щорічному Форумі "Агромаркетинг 2019" розповість Андрій Бублик, директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Coca-Cola Beverages Ukraine в Україні, Вірменії та Молдові.

НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ НА РИНКУ КОМУНІКАЦІЙ

BBDO UKRAINE

Олена Колесникова, директор зі стратегії

BBDO UKRAINE

ЩО СПІЛЬНОГО МІЖ КОМБАЙНОМ І CRM?

БІТРІКС24

Дмитро Суслов, директор

БІТРІКС24

Тезисы выступления

CRM-система - це вже давно не просто база даних клієнтів. Сучасна CRM - це цілий набір інструментів для організації роботи продажів у компанії.

CRM-система повинна накопичувати і зберігати всю інформацію про клієнтів компанії, вміти з ними взаємодіяти (бажано ще й без участі людини), сегментувати їх для максимальної персоналізації і надання максимально підходящі пропозиції, давати можливість аналізувати і продажу і роботу співробітників відділу продажів.

Сучасна CRM - це вільне спілкування між співробітниками і їх спільна робота. Що ще повинна вміти сучасна CRM ви дізнаєтеся на IV щорічному Форумі "Агромаркетинг 2019" з виступу директора компанії Бітрікс24, Дмитра Суслова "Що спільного між комбайном і CRM?".

5 ЛАЙФХАКІВ ДЛЯ АГРОБІЗНЕСУ В DIGITAL: ЯК БУТИ ЕФЕКТИВНИМИ У СЕРЕДОВИЩІ, ЩО ПОСТІЙНО ЗМІНЮЄТЬСЯ

RAZOM COMMUNICATIONS

Міла Крутченко, директор з питань стратегії та цифрових технологій

RAZOM COMMUNICATIONS

Тезисы выступления

Агробізнес з точки зору побудови digital маркетингу є вузьконаправленою і специфічною галуззю, де стандартні медіапідходи не працюють. У таких умовах на допомогу приходять лайфхаки, адаптовані під складні умови аграрного середовища.
28 cерпня Chief Strategy & Digital Officer razom communications Міла Крутченко розповість про п’ять лайфхаків для агробізнесу в digital, які допоможуть агрокомпаніям бути ефективними в середовищі, яке постійно змінюється.
Зокрема, ви дізнаєтесь:
?Як правильно реалізувати конверсійний підхід і чому це головне завдання
?Побудова комунікації в B2B - визначити особу, що приймає рішення і USP для неї
?Як накопичувати і оборбляти аудиторії - Programmatic, second i third-party data
?Розуміння customer journey - ключ до росту конверсій. Системи моніторингу і аналітики
?Omnichannel в аграрному середовищі - специфіка і додаткові переваги.

ІННОВАЦІЙНІ ВИДИ РОЗСИЛОК В АГРАРНОМУ БІЗНЕСІ: ВІД EMAIL ДО МЕССЕНДЖЕРІВ.

SENDPULSE

Олександр Рись, директор з розвитку

SENDPULSE

Тезисы выступления

Пряма комунікація з клієнтом є основою будь-якого бізнесу. Саме розсилки і повідомлення (email, sms, месенджери) дозволяють швидко і ефективно донести інформацію до клієнта.

Як втілити в аграрному бізнесі розсилки розкаже директор з розвитку сервісу СендПульс Олександр Рись (Александр Рысь (Alexander Rys) у доповіді "Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі: від email до мессенджерів".

НАВІЩО СТАВИТИ СТРАТЕГІЧНІ ЗАВДАННЯ В АГРОБІЗНЕСІ?

БИЗНЕС КОНСТРУКТОР

Михайло Зімін, операційний директор

БИЗНЕС КОНСТРУКТОР

Тезисы выступления

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі IV Форум Агромаркетинг-2019 (28 серпня, Київський Гольф Клуб)

Особливе місце в плановій організації діяльності будь-якого підприємства займає стратегічне планування, яке є однією з основних функцій управління.

На IV щорічному Форумі "Агромаркетинг 2019", який Група Компаній "ПроАгро Груп" проведе в Києві 28 серпня, ви дізнаєтесь навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі і чому це важливо.

Михайло Зімін (Михаил Зимин), операційний директор міжнародної освітньо-консалтингової компанії “Бизнес-Конструктор”, розповість учасникам Форуму, що таке стратегічні завдання та чим вони відрізняються від операційних? Розглянемо також різні формати стратегічних сесій та знайдемо відповідь на питання: “Як досягати 100% реалізації всіх стратегічних завдань?”

"Бізнес-Конструктор" - це міжнародна освітньо-консалтингова компанія, головна місія якої підвищувати культуру ведення бізнесу. За час своєї роботи в “Бізнес-Конструктор” Михайло Зімін збільшив оборот компанії втричі, запустив більше 15 нових міжнародних проектів та вивів "Бізнес-Конструктор" в лідери ринку за кількістю клієнтів, при цьому продуктивність роботи команди зросла на 60%.

PERSON-BASED MARKETING ДЛЯ СКЛАДНИХ B2B ПРОДАЖІВ НА АГРОРИНКУ

SPACE.UA

Альона Немченко, засновник

SPACE.UA

Тезисы выступления

Cервіс person based marketing був запущений в США під брендом influ2 у 2017, а вже в 2018 його запустили в Україні під брендом Space.ua.

Мета сервісу - через впровадження інновацій розвивати і стимулювати український ринок, щоб він став конкурентним і не поступався ринкам розвинених країн.Технологія person based marketing допомагає генерувати ліди для В2В компаній та знаходити нових клієнтів за кордоном, виходити на експорт, повертати клієнтів, які пішли.

На IV щорічному Форумі "Агромаркетинг 2019", який Інформаційна компанія "ПроАгро Груп"проведе в Києві 28 серпня, Альона Немченко, Co-founder та CEO Space.ua поділиться досвідом і кейсами:

  • Як технологія допомогла агрокомпаніям знайти клієнтів на експорт;
  • Як налаштувати дійсно ефективний маркетинг, який допоможе продавцям;
  • Як порахувати результат від PR-активностей (не просто к-ть переглядів статті);
  • Як підвищити втричі конверсії холодних активних продажів;
  • Як налагодити взаємозв'язок Маркетинг-Продажі.

Альона має 12 років досвіду в сфері інтернет реклами і просування.

13 років досвіду створення рекламних інтернет-технологій (Data, AdTech і MarTech продукти): проектування, управління процесами, product proof & market feet. Останні 2 роки займається впровадженням технології персонального маркетингу для В2В компаній.

ВИ ОЗБРОЄНІ? АНАЛІЗ КОММУНІКАЦІЙ - ТРЕНД АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ

ЦЕНТР КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ

Артем Захарченко, директор з досліджень

ЦЕНТР КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ

Тезисы выступления

Напевно, більшість із вас купує стандартні продукти медіамоіторингу. І не раз стикалися з ситуацією, що вони не можуть порятувати вас під час репутаційної кризи, не можуть знайти проблеми у вашій комунікації, зрештою, не можуть прописати чіткі кількісні орієнтири для KPI ваших фахівців з PR.

Сучасні методи аналізу давно вирішують усі ці питання. На яскравому прикладі з аграрного ринку ми покажемо, як оперативно коригувати комунікаційну тактику і стратегію у кризових ситуаціях.

МАРКЕТИНГОВІ БІЗНЕС КЕЙСИ ДЛЯ АГРОІНДУСТРІЇ

КИЇВСТАР БІЗНЕС

Євгеній Яворський, керівник напрямку IoT

КИЇВСТАР БІЗНЕС

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


Головний технічний партнер
General Technical Partner

Rentall

За підтримки
With Support

Sendpulse

Готель-партнер
Hotel Partner

БУТИК-ГОТЕЛЬ "ВОЗДВИЖЕНСКИЙ"Mercure Kyiv Congress Hotel

Ексклюзивний Resort & SPA партнер
Exclusive Resort & SPA partner

Grand Admiral Resort & SPA

Ексклюзивний автомобільний партнер
Exclusive car Partner

Mazda на Петрівці

Туристичний партнер
Travel partner

Pegas Touristik

Книжковий партнер
Book Partner

Yakabookniga.biz.ua

Партнери Експо
Expo Partners

Coca-Cola Beverages UkraineЦентр контент-аналізуTrucksFormersМаджорис СтарОрганік СтандартSpace.uaRazom CommunicationsСтоличный ОРСПENEYБизнес КонструкторМастер-ПакБітрікс24ТрипольеБудуй Своє

Генеральный медіа-партнер
General Media Partner

Агропортал

Генеральний інформаційний партнер
General Information Partner

Пропозиция

Медіа-партнери
Media Partners

Аграрний тиждень. УкраїнаАгропрофиАграрникAggeekAGROBASE.ORGАгробізнес УкраїнаУкраинская зерновая ассоциацияУкраинская аграрная конфедерацияАгроэкспертКорма и фактыАгроиндустрияАгробізнес сьогодніAgroONE, журналAgroReviewRefinitivWorld Expo Co LtdАгроЛюксБуквиВсеукраїнський центр реформ транспортної інфраструктури