Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Особливе місце в плановій організації діяльності будь-якого підприємства займає стратегічне планування. воно є однією з основних функцій управління і представляє процес визначення цілей створення організації, а також шляхів їхнього досягнення.

На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, ви дізнаєтесь навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі і чому це важливо.

Михайло Зімін, операційний директор міжнародної компанії “Бізнес-Конструктор”, розповість слухачам форуму, що таке стратегічні завдання і стратегічна сесія, у чому полягає актуальність проведення стратегічних сесій для агробізнесу, як провести стратегічну сесію, щоб отримати максимальний результат, а також як досягати 100% виконання всіх стратегічних завдань.

“Бізнес-Конструктор” – це міжнародна компанія, головна місія якої підвищувати культуру ведення бізнесу. Шість років компанія допомагаємо власникам бізнесу і топ-менеджерам компаній виводити якість ведення бізнесу на новий рівень.

За час своєї роботи в компанії Михайло Зімін збільшив оборот компанії в три рази, запустив з нуля більше 15 нових міжнародних проектів і вивів “Бізнес-Конструктор” в лідери ринку за кількістю учнів клієнтів, при цьому збільшивши продуктивність праці команди на 60%.

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse