Залишилося днів: 11
Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019


Гольф Центр м. Київ

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

16:20 | ПроАгро Груп

Репутація будь-якої компанії не тільки впливає на вибір споживачем того чи іншого продукту, а й створює додаткову вартість для потенційних співробітників при виборі роботодавця.

Багато компаній реалізовують проекти спрямовані на покращення життя громад, проте розказати про результати своєї діяльності на конкретиці буває досить складно.

Дослідження соціально-економічного впливу є одним з ефективних інструментів, що вирішує це завдання та допомагає у розбудові корпоративної репутації.

Про те, як збудувати ефективну стратегію для аграрної компанії на IV щорічному Форумі "Агромаркетинг 2019" розповість Андрій Бублик, директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові.

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


За підтримки
With Support

Sendpulse

Туристичний партнер
Travel partner

Pegas Touristik

Ексклюзивний Resort & SPA партнер
Exclusive Resort & SPA partner

Grand Admiral Resort & SPA

Партнери
Partners

Coca-Cola Beverages UkraineМаджорис СтарMazda на ПетрівціSPACE.UAYakabooБудуй Своє

Генеральный медіа-партнер
General Media Partner

Агропортал

Генеральний інформаційний партнер
General Information Partner

Пропозиция

Медіа-партнери
Media Partners

Аграрний тиждень. УкраїнаУкраинская аграрная конфедерацияАгропрофиУкраинская зерновая ассоциацияАгробізнес УкраїнаAGROBASE.ORGAggeekАграрникАгроэкспертКорма и фактыАгроиндустрияАгробізнес сьогодніAgroONE, журналAgroReviewБітрікс24RefinitivWorld Expo Co LtdАгроЛюксБуквиВсеукраїнський центр реформ транспортної інфраструктури