Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Створення правильної маркетингової стратегії та підбір ефективних інструментів маркетингу – це обов’язкова складова для успішної життєдіяльності будь-якого бізнесу.

На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Група Компаній “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, керівник департаменту комунікацій і маркетолог компанії UTAGRO Еліна Кац поділиться з вами успішним кейсом вибору та впровадження онлайн та оффлайн інструментів, які дають результат у B2B.

UTAGRO – українська компанія-виробник кормів та кормових добавок для свиней, великої рогатої худоби, бройлерів, овець та інших тварин. На ринку B2B працює з 2010 року. Системний маркетинг підхід застосовується з 2018 року.

На Форумі “Агромаркетинг 2019” ви дізнаєтесь про:

  1. Створення маркетингової стратегії та позиціонування у сегменті B2B та відпрацювання негативу пов’язаного зі сприйняттям українського виробника на висококонкурентному ринку. Як виглядає робота з душею до клієнта?
  2. Паблісіті та PR, робота зі ЗМІ. Чи читає клієнт друковані видання? Вибір свого каналу комунікації.
  3. Виставки та бренд експертизи. Якщо вас не бачать чи про вас знають?
  4. Маркетинг HR. Ваша ЦА тільки прямі покупці?
  5. Розсилки та боти в комунікації з брендом. Ми потрібно бути 24/7 на зв’язку з клієнтом в B2B.
  6. Сервіс понад усе. Головне бути, а не здаватися. Як виглядає робота з душею до клієнта?

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse