Напевно, більшість із вас купує стандартні продукти медіамоніторингу.
Якщо так, то ви не раз зустрічались із ситуацією, що вони не можуть урятувати вас під час репутаційної кризи, не можуть знайти проблеми у вашій комунікації, зрештою, не можуть прописати чіткі кількісні орієнтири для KPI ваших фахівців з PR.
На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, ви дізнаєтесь, як вирішити усі ці питання завдяки сучасним методам аналізу.
Директор з досліджень Центру контент-аналізу Артем Захарченко на яскравому прикладі з аграрного ринку покаже, як оперативно коригувати комунікаційну тактику і стратегію у кризових ситуаціях.
Спікер має 17-річний стаж журналіста і редактора, зокрема у ділових медіа. Тепер упродовж трьох років він очолює аналітичний напрямок ЦКА, зокрема, вивчає комунікаційні стратегії бізнесових та політичних брендів.