Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Напевно, більшість із вас купує стандартні продукти медіамоніторингу.

Якщо так, то ви не раз зустрічались із ситуацією, що вони не можуть урятувати вас під час репутаційної кризи, не можуть знайти проблеми у вашій комунікації, зрештою, не можуть прописати чіткі кількісні орієнтири для KPI ваших фахівців з PR.

На IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп” проведе в Києві 28 серпня, ви дізнаєтесь, як вирішити усі ці питання завдяки сучасним методам аналізу.

Директор з досліджень Центру контент-аналізу Артем Захарченко на яскравому прикладі з аграрного ринку покаже, як оперативно коригувати комунікаційну тактику і стратегію у кризових ситуаціях.

Спікер має 17-річний стаж журналіста і редактора, зокрема у ділових медіа. Тепер упродовж трьох років він очолює аналітичний напрямок ЦКА, зокрема, вивчає комунікаційні стратегії бізнесових та політичних брендів.

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse