Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

Ринок комунікацій постійно змінюється і для того, щоб залишатись на плаву, українським агрокомпаніям важливо вміти відслідковувати нові тенденції та відповідати їм.

Про тенденції на ринку комунікацій на IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019”, який Інформаційна компанія “ПроАгро Груп”проведе в Києві 28 серпня, розповість директорка зі стратегії BBDO Ukraine Олена Колесникова.

Олена понад 14 років працює в найкращих креативних агентських країнах, і 5 з них – директоркою зі стратегій в агентстві BBDO Україна.

Протягом останніх років BBDO Україна тричі було визнано Агентством року (в 2015, 2016, 2018 рр.), неодноразово ставало Агентством номер один за вибором маркетинг-директорів, отримало титул кращого креативного агентства країни, а в 2018-м отримало найвищу нагороду за ефективність – Grand prix Effie Ukraine.

Великий досвід у стратегічному маркетингу, бізнес-консалтингу, комунікаціях, розробці брендів і продуктів дозволяють спікерці витягати назовні глибинні проблеми бізнесу, трансформувати аналітичні показники в захоплюючі ідеї і вирішувати складні бізнес-завдання. Про це і навіть більше Олена Колесникова поділиться з вами на нашому форумі. Долучайтесь!

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse