Агромаркетинг 2019

IV щорічний Форум

Агромаркетинг 2019

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Якщо ви не знаєте, що таке технологія низького енергоживлення NB-IoT і які можливості вона дає вашому бізнесу, вам варто завітати на IV щорічний Форум “Агромаркетинг 2019”, який Група Компаній “ПроАгро Груп”проведе в Києві 28 серпня.

На нашому форумі керівник напрямку IoT компанії “Київстар” Євгеній Яворський розповість вам цікаві маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії.

Зокрема, ви дізнаєтесь, що таке IoT і які переваги NB-IoT від “Київстар” над іншими технологіями низького енергоживлення, а також про цінності та вигоди для агрокомпаній від використання передових технологій.

Приєднуйтесь, буде цікаво!

Новости мероприятия

“ПроАгро Груп” зібрала провідних спеціалістів сфери маркетингу та комунікацій на IV Форумі “Агромаркетинг-2019”

Фокусний маркетинг. Як вибудувати лояльність цільової аудиторії у кейсі AgroGeneration

Маркетингові бізнес-кейси для агроіндустрії: що таке IoT і які його переваги

Нові тенденції на ринку комунікацій від BBDO Ukraine

На IV Форумі “Агромаркетинг 2019” ProAgroGroup і Pegas Touristik Україна розгірають VIP-подорож на двох до Туреччини

Person-based marketing для складних B2B продажів на агроринку

Ви озброєні. Як сучасні методи аналізу комунікацій допомагають будувати репутацію агрокомпаніям

Продуктове лідерство та інновації. Овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу

Онлайн та оффлайн інструменти маркетингу, які дають результат в B2B. Кейс UTAGRO

Ефективні PR стратегії: побудова репутації компанії на прикладі Coca-Cola HBC

Що спільного між комбайном і CRM

Навіщо ставити стратегічні завдання в агробізнесі

Маркетингові тренди та перспективи органічного виробництва

5 лайфхаків для агробізнесу в digital: як бути ефективним в середовищі, яке постійно змінюється

Інноваційні види розсилок в аграрному бізнесі від SendPulse