Нишевые культуры. Проблемы и перспективы 2018

Конференция

НИШЕВЫЕ КУЛЬТУРЫ. ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ


Киев, Admiral Hall на Крещатике

Аграрна конференція "Нішеві культури. Проблеми і перспективи": виробництво та ринки збуту неіндустріальних культур (БЛОК I)

09:43 | ПроАгро

Конференція стартувала з традиційного вступного слова Олега Клименка, керуючого партнера групи компаній "ПроАгро". Він наголосив на актуальності теми заходу та особливої зацікавленості до неї як серед виробників нішевих культур, так і всіх учасників ринку. Організатор представив партнерів конференції і передав слово модератору першої робочої сесії - Ярославу Краснопольському, експерту ринку, екс-заступнику Мінагрополітики.

Перший спікер Микола Пугачов, заступник директора Інституту аграрної економіки розкрив поняття нішевості. "Це - малопопулярний, нерейтинговий, вузький сегмент з своїми особливостями, що має послаблену конкуренцію, невелику стабільну потенційну ємність ринку з волатильністю цін". Спікер також розповів про проблеми розвитку сегменту та труднощі стосовно логістики, росту цін на перевезення, проблемності у прогнозуванні. "Велика проблема на українському просторі полягає у відсутності досвіду роботи з ексклюзивними культурами", - зауважив Микола Пугачов.

Наступний спікер Тетяна Алавердова, директор департаменту з продажу компанії HARVEAST поділилася досвідом агрохолдингу з виробництва й експорту гороху та інших нішевих культур. Зокрема, вона розповіла, що урожайність гороху і чечевиці в компанії складає 25-30% від загального обсягу продукції. "Для кожного виробника є дуже важливим вийти на рівень можливості формування обсягів, щоб логістика і транспортні видатки давали можливість прибутку". Компанія HARVEAST увірвалася в насіннєвий бізнес та стала виробником насіння чечевиці та бобових. Наостанок свого виступу, спікер порадила гостями конференції: "Якщо Ви хочете знаходитись в нішевості - необхідно знаходитись в пошуку".

Завершив перший блок конференції Богдан Шаповал, директор ради з питань експорту продовольства UFEB (UKRAINIAN FOOD EXPORT BOARD). Він розповів про такі перспективні нішеві культури як сорго та способи його використання (біоетанол, корм для тварин, виготовлення паперу, в харчовій промисловісті: борошно, крупу, спирт, крохмаль); нут - замінник червоного м’яса (борошно, корм вівцям); сочевиця - замінник червоного м’яса (хлібобулочні вироби, супи, каші, салати); квасоля (приготування страв та корм для тварин); льон (текстильна промисловість, вироби лляного котоніну, паперу та картону, шнурів і канатів, фармацевтика, виготовлення ліків, харчова промисловість - лляна олія, харчова добавка); конопля (одяг, фарби, концентрований білковий корм - конопляна макуха, медицина); гірчиця (олія, мед, приправа, корм, фармацевтика). Спікер наголосив на широкому спектрі використання нішевих культур та великих можливостях для експорту, а також розповів, де шукати покупця та чому необхідно спостерігати за конкурентами.

У кінці першого блоку Ярослав Краснопольський поділився з учасниками конференції своїм власним досвідом: "Я вже більше 10 років не їм м"ясо і певний час шукав для себе якісні замінники білку. Згодом, я виділив для себе чотири культури - це кіноа, амарант (містить 12% білка), пшоно та гречка. А одна ложечка лляної олії на день здатна поповнити організм людини необхідною кількістю Омега 3". Далі під керівництвом модератора пройшла фахова дискусія, під час якої спікери відповіли на запитання аудиторії.

По вопросам участия в работе наших мероприятий, партнерских программ, организации доклада и размещения рекламы обращайтесь в Информационную компанию “ПроАгро”:


Медиа-партнеры
Media Partners