Нишевые культуры. Проблемы и перспективы 2018

Конференция

НИШЕВЫЕ КУЛЬТУРЫ. ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ


Киев, Admiral Hall на Крещатике

Аграрна конференція "Нішеві культури. Проблеми і перспективи": переробка та реалізація (БЛОК III)

14:39 | ПроАгро

Олександр Ігнатюк, провідний консультант HEMP BIO GROUP, президент Асоціації "Технічна конопля України", виступає в ролі модератора завершального робочого блоку. Після представлення усіх спікерів, модератор надав слово Олександру Івашині, регіональному директору MALTEUROP UKRAINE, який презентував доповідь на тему "Пивоварний ячмінь: погляд переробників". Він розповів про компанію, основні типи ячмінного солоду. Особливу увагу спікер приділив існуючим сортам західної селекції (Себастьян, Квенч, Експлоєр, Ксанаду), а також озвучив перспективні сорти. Для потенційних виробників пивоварного ячменю були надані поради як подбати про параметри його якості. Олександр Івашина назвав області, найбільш придатні для вирощення пивоварного ячменю. Переважно це центральна Україна. Сезон торгівлі ним дуже короткий. Традиційно так сталося, що його продають кілька місяців в кінці літа - на початку осені. Хоча виробники пива були б зацікавлені мати можливість купувати його упродовж року, як це прийнято в усьому світі.

Продовжив слово модератор III блоку Олександр Ігнатюк з темою "Виробництво і переробка технічної коноплі. Практичний досвід отримання максимального доходу і сучасного коноплеводства: від поля до прилавка". Його виступ заполонив увагу усіх присутніх в залі. Тема виявилася такою ж цікавою, як і манера подачі матеріалу спікером. Учасники конференції дізналися, що конопля має більше 25 тисяч найменувань продукції. Спікер навів приклад, що одне насіннячко дає гривню прибутку, а одне стебло рослини - 2-3 гривні. Конопля являється безвідходною рослиною, з якої виробляється широкий спектр продукції: засоби гігієни, промислові товари, текстиль та трикотаж, харчові продукти. Олександр Ігнатюк нагадав, що українські селекціонери є визнаними в світі і, в тому числі, виводять нові сорти коноплі для китайців. А на вирощену продукцію в Україні спостерігається великий попит в усьому світі, який з часом тільки збільшується. Виступ спікера завершився шквалом запитань, на які всі бажаючі отримали цікаві та ґрунтовні відповіді.

Продовжив завершальний блок Тарас Ложенко, власник компанії "ДОООБРА ФЕРМА" з темою "Від вирощування кормів до бренду на полиці GOOD WINE. Синергія сирів і трав. Кейс "ДОООБРА ФЕРМА". Як власник бізнесу, який має освіту маркетолога, презентував серію лайфхаків для початківців бізнесу, які хочуть, але не знають як про себе розповісти Україні та світові. Наприклад, чому більшість виробників не використовують упаковку свого товару, як варіант реклами, де можна розмістити інформацію на кшталт рекламного буклету. Учасники та гості конференції почули про те, що таке брендінг, як його використовувати та багато живих прикладів з власного досвіду.

Завершив серію виступів III блоку Олександр Дуда, директор ОЛБЕСТ, Асоціація виробників амаранту та амарантових товарів з темою "Амарант: можливості кооперації між переробниками та сільгосппідприємствами". Він коротко розповів про компанію та зосередився на потенціалі культури. Присутні в залі почули про надзвичайні якості амаранту та його унікальність. Спікер розповів про досвід сівби, сходів, збирання врожаю, виготовлення продукції та розширення асортименту. "Коли ми почали очищати амарант і його крупа з’явилася на полицях магазинів, ми почали усвідомлювати, наскільки ця культура може бути корисною для здоров’я людини. Згодом асортимент продукції почав розширюватись. З’явилися амарантові пластівці, амарантовий чай, який має унікальні тонізуючі властивості" - зауважив Олександр Дуда. Також спікер коротко зачіпив питання можливості кооперації між переробниками і сільгосппідприємствами.

Після традиційної дискусії керівник "ПроАгро Груп" Олег Клименко тепло подякував усім спікерам, модераторам, партнерам та учасникам конференції за активну участь та увагу до заходів компанії.

До зустрічі на наступних конференціях і семінарах від "ПроАгро Груп"!

З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії "ПроАгро Груп":


Медиа-партнеры
Media Partners

Украинская зерновая ассоциацияACC / Американская торговая палата в УкраинеAggeekАграрний тиждень. УкраїнаAgroReviewИнфоиндустрияAgroONE, журналАгроэксперт