Головна Новини Новини компаній “Молочний альянс” в 2018 році збільшив продажі на 8%

“Молочний альянс” в 2018 році збільшив продажі на 8%

Група компаній “Молочний альянс” за підсумками 2018 року збільшила продажі на 8% порівняно з 2017 роком – до 5,7 млрд грн.

Як повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на AgroTimes, про це повідомив голова наглядової ради групи “Молочного альянсу” Сергій Вовченко.

“У 2018 році ми вийшли на 5,7 млрд грн продажів і приросли на 8%, – зазначив він. – Ми недобрали 250 млн грн до динамічної цифри в 6 млрд грн. Три кварталу йшли в запланованому темпі, але четвертий, який повинен бути успішним, став гіршим кварталом. У четвертому кварталі призупинився експорт, погіршилися внутрішні продажі проти третього кварталу”.

За словами Сергія Вовченка, падіння продажів в країні пов’язане з погіршенням купівельної спроможності споживачів, експортних продажів – із цінами на масло та закупівлею сирного продукту Казахстаном.

“У листопаді Казахстан закупив сирного продукту менше запланованого, а в грудні – половину від того, що планував”, – уточнив він.

Також серед причин скорочення експорту Сергій Вовченко назвав падіння ціни на масло. “У 2017 році ми продавали масло по $4 тис./тонна, іноді навіть $4,5 тис., – розповів він. – Наприкінці 2018 року ціна на масло впала до $3,6 тис., і в четвертому кварталі ми зупинили продажі, закрили тільки раніше укладені контракти”.

На експорт у 2018 році припало 25% від загального обсягу виробництва “Молочного альянсу”.

“Порівняно з 2017 роком цей показник зменшився через поставки масла і сирного продукту. У 2017 році частка експорту становила близько 30%”, – зазначив Сергій Вовченко.

Перегляди: 0