A’Spik Group у 2018 році реалізувала 46 тис. тонн цукру

10:51 | ПроАгро Груп
A’Spik Group

Протягом 2018 року A’Spik Group збільшила продажі цукру на понад 10 тисяч тонн.

Як повідомляє "ПроАгро Груп" з посиланням на прес-службу компанії, у 2018 році підприємства групи поставили своїм бізнес-партнерам майже 46 тис. тонн цукру проти 35,6 тис. тонн позаторік.

У компанії інформують, що головними споживачами подільського цукру, який відповідає найвищим міжнародним стандартам якості та безпечності, є такі відомі і визнані бренди як "Coca Cola", "Біола", "Roshen" та "Артемівський завод шампанських вин".

Крім того, на внутрішньому ринку продукцію старокостянтинівських та шепетівських цукровиків купують компанії з Хмельниччини, Київщини та Вінниччини.

"Вже третій рік поспіль синусоїда цін на цукор перебуває у фазі спаду, адже на світовому ринку спостерігається профіцит. Проте у 2019 році намітився висхідний тренд. Після завершення цьогорічної посівної кампанії ми зможемо точніше спрогнозувати вартість реалізації цукру в нинішньому році, а відтак і об’єми продажів, що дозволять забезпечити компанію необхідними обіговими коштами на модернізацію заводів та інші нагальні потреби", - зауважив заступник генерального директора A’Spik Group з економічних питань Дмитро Панчук.

За прогнозами НАЦУ "Укрцукор", через світовий профіцит солодкого продукту, протягом виробничого сезону 2019 року на теренах України працюватиме 34-35 цукрових заводів, проти 42 торік, а посівні площі під солодкий коренеплід скоротяться на 25%.

Відповідно виробництво цукру зменшиться на 23-29%, а це призведе до підвищення цін.