Овостар Юніон долучається до світових трендів

17:43 | ПроАгро Груп

У світі споживачі активно підтримують природне утримання птиці, купуючи продукцію з маркуванням Free Range "Вільний вигул". Виробник яйця і яєчних продуктів "Овостар Юніон" не відстає від тренду і розпочав продаж яєць ТМ "Ясенсвіт" з позначкою "Вільний вигул". Компанія стала першою серед великих українських виробників, хто пропонує таку продукцію. До цього яйце птиці вільного вигулу можна було придбати лише у невеликих фермерських господарств, повідомляє "ПроАгро Груп" з посиланням на agravery.com.

Пташник вільного вигулу, перевірений і схвалений Держпродспоживслужбою України, розташований на Васильківському виробничому майданчику компанії в с. Крушинка Васильківського району Київської області. Умови утримання тут максимально наближені до природних: вільне переміщення всередині пташника взимку, а для теплого сезону передбачена можливість прогулянок птиці на свіжому повітрі.

Відповідно до світових стандартів, яйця птиці вільного вигулу маркуються кодом "1" або free range (на відміну від "2" - утримання у вольєрах, "3" - утримання у клітках). Тенденція до переходу на промислове яйце від утримуваних поза клітками курей стає поширеною по всьому світу. Виробники продуктів харчування і рітейлери у Європі повідомляють про намір перейти на таке яйце. У 2018 році тільки 50,4% європейських несучок утримувалися у клітках, тоді як 28,5% - у вольєрах, а 15,7% мали вільний вигул (дані Commission Implementing Regulation EU).

"Птиця на вільному вигулі потребує більше не лише простору, а й корму, уваги до біобезпеки, догляду. Так збільшується обсяг ручної праці на виробництві, а це означає, що собівартість продукції і, відповідно, ціна на полицях зростає. При цьому споживачі усього світу активно підтримують природне утримання птиці, купуючи продукцію з маркуванням Free Range", - каже директор з виробництва "Овостар Юніон" Віталій Ворон.