Головна Новини Новини компаній У 2020 році “Овостар” скоротив продажі яєць на 10,5%

У 2020 році “Овостар” скоротив продажі яєць на 10,5%

Агропромислова група компаній “Овостар Юніон” в січні-вересні 2020 року скоротила продажі яєць на 10,5% порівняно з аналогічним періодом 2019 року – до 795 млн. штук, що обумовлено зниженням торговельної активності.

Про це повідомляє прес-служба компанії, передає “ПроАгро Груп” з посиланням на Аgravery.com.

За звітний період агропромхолдинг збільшив виробництво яєць на 3,8% – до 1,236 млрд. штук. У січні-вересні 2020 року обсяг експорту яєць знизився в 1,7 раза – до 266 млн. штук. Частка експорту в загальному обсязі реалізації яєць склала 34% проти 50% за аналогічний період 2019 року. Середня ціна продажу яєць у звітному періоді знизилася на 8% – до $0,056 за яйце.

Обсяг переробки яєць був на рівні січня-вересня 2019 року і склав 433 млн. одиниць. Крім того, виробництво сухих яєчних продуктів зросло на 19% – до 2,5 тис. тонн, а рідких знизилося – на 5%, до 9,9 тис. тонн. Обсяг продажів сухих яєчних продуктів зріс на 39% – до 2,4 тис. тонн, з яких 71% було експортовано обсяг продажів рідких скоротився на 7% – до 9,692 тис. тонн, з яких 36% було експортовано. Середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів знизилася на 8% – до 4,05 $/кг, середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів – на 16%, до 1,19 $/кг.

Станом на 30 вересня 2020 року загальне поголів’я компанії зросло на 3% у порівнянні з січнем-вереснем 2019 року – до 8,1 млн. голів, поголів’я несучок – також на 3%, до 6,9 млн. голів.

“Протягом дев’яти місяців компанія досить успішно реагувала на виклики, пов’язані з пандемією COVID-19 і несприятливим макроекономічним середовищем. Нам вдалося мінімізувати негативний вплив на діяльність групи і збільшити обсяги виробництва. У цілому керівництво вважає операційні результати за звітний період задовільними”, – наголосив генеральний директор компанії “Овостар Юніон” Борис Бєліков.

Перегляди: 0