Відкриття Росією своїх доріг для транзиту санкційних продуктів вже заощадило українським компаніям близько $ 13 млн. Завдяки короткому шляху на кожному такому рейсі перевізник витрачає до $5 тис. менше, ніж в обхід.
Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на РБК.
Україна стала головним перевізником санкційних товарів по території Росії після відкриття транзиту, свідчать дані російського центру розвитку цифрових платформ – розробника системи відстеження перевезень товарів автомобільним і залізничним транспортом.
Всього з березня по вересень 2020 року міжнародні вантажовідправники, за даними ЦРЦП, здійснили через територію Росії понад 4,4 тис. транзитних рейсів з санкційними товарами. Найбільша частина перевезень припала на продукти харчування: найчастіше через Росію везли м’ясо і м’ясні субпродукти – частка рейсів з таким товаром склала 37%. Крім м’яса везли також продукти з зерна та злаків (12%), папір і картон (9%), молочні продукти (9%), фрукти і горіхи (5%), какао (4%), рибу і ракоподібних (3%) .
Можливість ввозити на територію Росії заборонені з’явилася у перевізників тільки в цьому році, але за умови, що транзит таких товарів буде відслідковуватися за допомогою спеціальних систем контролю.