Головна Новини Світові ринки В аграрному експорті з’явилося більше продуктів з доданою вартістю

В аграрному експорті з’явилося більше продуктів з доданою вартістю

У структурі українського аграрного експорту починає з’являтися все більше продуктів переробки.

Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на agroportal.ua.

“Україна асоціюється з зерновими, олійними культурами. Останні 15-20 років в нашій державі дійсно спостерігається бум нарощення виробництва – зростають площі кукурудзи, пшениці, сої, ріпаку, соняшнику. Хоча останній переробляється здебільшого всередині країни, ми експортуємо величезні обсяги соняшникової олії”, – каже генеральний директор “Українського клубу аграрного бізнесу” Роман Сластьон.

З іншого боку, це дозволило значно наростити експорт агропродовольчої групи товарів, яка нині займає 40% від загального експорту продукції з України.

Найбільше в структурі експортованої продукції кукурудзи, сої, гірчиці та соняшникової олії.

“Але з’являються нові позиції – продукти переробки. Це означає, що в Україні закладена гарна основа для первинного сільськогосподарського виробництва, на базі якої поступово починають розвиватися і виходити на зовнішній ринок переробні компанії”, – зазначає Роман Сластьон.

За його словами, Україна вже експортує доволі значні об’єми перероблених продуктів: томатної пасти, яблучного соку, меду (на $18 млн тільки до Німеччини), горіхів, заморожених ягід та консервованих овочів.

“Проблема в тому, що завоювати ці ринки і вийти на них дуже складно. Потрібно докладати зусиль – це маркетинг, створення брендів для кінцевого споживача в країнах, куди ми хочемо експортувати, формування довіри до продукту, до якості та безпечності”, – додає гендиректор УКАБ.

Перегляди: 0