На думку співзасновника “Медової біржі” Гаррі Ремферта, Україна може збільшити експорт меду за рахунок великих обсягів монофлорних сортів, роботи над іміджем і виключення попадання на ринки продукції, що містить антибіотики, а також фальсифікату. Він вважає, що необхідно стимулювати збільшення експорту брендованого, розфасованого меду.
Про це повідомляє “ПроАгро Груп” з посиланням на agroportal.ua.
Зараз основні обсяги експорту українського продукту спрямовані на ринок ЄС. Квоти, які виділені на безмитний експорт меду, вибираються блискавично. Незважаючи на те, що в цьому році Євросоюз збільшив розмір квот до 6 тис. т, до 10 січня вони були закриті.
“Ринок ЄС однозначно найбільший і привабливий для експортерів не тільки України, а й Аргентини, Мексики, Китаю та інших. Щорічне підвищення квот на наш мед – це крапля в морі для цього ринку”, – каже експерт. І дуже перспективними ринками збуту називає Саудівську Аравію поряд із Японією, Південною Кореєю, ОАЕ та Ізраїлем.
Він зауважив, що Саудівська Аравія давно відома як цікавий споживач меду з Німеччини, причому величезна частка на весь експортований обсяг припадає на реекспорт саме українського меду.