5 вересня 2018 р. в Admiral Hall на Хрещатику відбулася III щорічна конференція "Агромаркетинг-2018", з її трьома блоками: "Роль бренду та продукції з доданою вартістю для АПК", "Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту" та Роль E-commerce та IT в аграрному маркетингу.

Спікери піднімали питання про комплексне використання інструментів аграрного маркетингу, що є must have для сучасного виробника. Ефективний маркетинг, це саме те, що визначає комерційний успіх учасників аграрного ринку. Так, спікер конференції Богдан Шаповал, директор Ради з питань експорту продовольства розповів про ОСОБЛИВОСТІ В2В ТА В2С МАРКЕТИНГУ: Business to business - B2B (організація закритих продаж, ціль яких є продавати об"єм кільком клієнтам) та Business to customer - B2C (споживачі, відкриті продажі, ціль яких привабити велику кількість покупців). Звичайно ж мова зачепила питання виходу на експорт. Спікер рекомендує користуватися способом B2B і при цьому не ігнорувати важливості роботи з Вашими дистриб’юторами. Їх необхідно навчити правильно продавати Ваш продукт, з розумінням і заохочуванням. Необхідно розуміти Вашого кінцевого споживача і відповідно розуміти, яким має бути Ваш кінцевий продукт, враховуючи ряд необхідних пунктів (пакування, лояльність, робота над брендом).

Юрій Ковальчук, директор бренд-маркетингової компанії POLARIS виступив розкрив тему "СПЕЦИФІКА БРЕНДУВАННЯ ТА РЕБРЕНДИНГУ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ. Прикладом послугувала молочна компанія "Галичина", з якою Polaris мав успішний проект по ребрендингу. Його виступ почався гучною заявою - "Бренд Вам ніхто не створить, так, лише Ви самі можете це зробити". На прикладі з "Галичиною", його рембрендинг базувався на оновленні зовнішньої упаковки, логотипу та слогану з натяком на георозташування - "Галичина" - родом з Карпат. І вже сам слоган здатний породити безліч асоціацій, адже Карпати - це щось рідне, красиве, бажане і чисте. Усі спікери погодились з одним, що самостійно реалізувати ребрендинг неможливо і практика багатьох компаній справитися з такою задачею свідчить тому доказом. Модератор блоку доповнив, що може погодитися з тим, що це реально, але лише теоретично. На практиці так не працює.

Корисну пораду щодо агромаркетингу висловив і Павло Горбачов, заступник директора з розвитку ТД "СОЄВИЙ ВІК". З власного досвіду зробив важливий висновок - стратегія торговельна та стратегія розвитку бренду ні в якому разі не повинна змішуватись. Дуже важливо розрізняти ці два напрямки і тоді буде порядок і легко буде бачити усі робочі процеси.

Олександр Жемойд, генерального директора Директорату стратегічного планування МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ виступив з темою "ВІДКРИТТЯ НОВИХ РИНКІВ ЗБУТУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ АПК". Розповів він про те, що Міністерство робить дуже багато для відкриття нових ринків збуту для України. І вже багато, де в світі на українську продукцію дуже чекають. Цінуються перед усім і фрукти й овочі, а також молочна продукція. Так, ми вже досить скоро почуємо про В’єтнам, як нового торгівельного партнера України.

Михайло Малков, координатор програми розвитку ФАО В УКРАЇНІ виступив з темою "ПАРТНЕРСТВО ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРУ В АПК: ПИТАННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ ТА БЕЗПЕКИ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ". Він більше говорив про ринок з Корею, чим ми їм цікаві? Перед усім їх цікавлять наші овочі та фрукти. З молочкою питання трохи складніше, бо для них відкриті інші пільгові ринки, які являються більш вигідними.

Олег Мирошніченко, консультант з питань експорту на міжнародні ринки; автор двох онлайн-курсів з експорту на освітній платформі Ed-era говорив про "ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ ЕКСПОРТЕРА: БАЗИ ДАНИХ РЕГУЛЯТОРНИХ ВИМОГ ТА СТАТИСТИКИ". Учасники конференції мали можливість познайомитись з рядом онлайн-інструментів, дуже важливих для аграріїв, які прагнуть ефективно вийти на експорт. Під час свого виступ, спікер пригадав та детально познайомив присутніх з роботою таких ресурсів: TradeHelpdesk, Sustainability Map, TradeMap та Eurostat.

Олександр Рись, директор з розвитку SENDPULSE ділився досвідом про "EMAIL МАРКЕТИНГ: ЯК ПРАЦЮВАТИ З ЦИМ ІНСТРУМЕНТОМ АГРАРІЯМ". Для чого потрібні EMAIL-розсилки? Ними можна ефективно залатувати дірки у воронках продажів, для внутрішніх комунікацій, для збору контактів, для забезпечення ефективної лояльності по відношенню до своїх клієнтів, збору та формування бази даних. Як би там не було, варто запам’ятати - розсилки працюють, якщо їх грамотно використовувати. Не варто ними зловживати, а їх автоматизація є обґрунтованою та виправданою.

Самір Салманов, керівник проекту AGROSPHERA розповідав про корисний інструмент розвитку свого бізнесу - "YOUTUBE" Свій виступ спікер почав з цікавого дослідження про те, що через 72 години після сприйняття інформації у людській пам’яті лишається 10 відсотків голосової пам’яті, 20 відсотків візуальної і 65 відсотків якщо інформація об’єднувала в собі візуальноаудіо пам"ять. В цьому сенсі найефективніше запам’ятовуватись своїй публіці саме через відео. А найкращим інструментом популяризувати такі відео на сьогоднішній день виступає YOUTUBE. В рамках цієї доповіді у учасників конференції виникли ряд запитань щодо того, що ж вигідніше: Фейсбук, який розвиває свій відеоконтент чи Ютуб-канал? "Це в залежності від того яку мету ви переслідуєте. Фейсбук вигідніший для комунікації, а Ютуб для презентації себе і своїх ідей на якісному високому рівні" - відповів Самір Салманов.

Ярослав Мовчун, власник ЯГІДНА ФЕРМА "ОЗЕРЯНА" висвітлив тему "ЯГІДНИЙ БІЗНЕС + E-COMMERCE: ЯК ВИЖИТИ НЕВЕЛИКИМ ФЕРМЕРАМ". Як невеликому фермеру досягти неочікуваного успіху використовуючи соціальні мережі? Так вийшло, що цільова аудиторія ягідників найбільше представлена в Фейсбуці, тому зосереджувалась Ягідна ферма саме там. Головне правило для успішного ведення соціальної мережі - це бути щирим і відкритим. Люди хочуть бачити правду, бачити увесь шлях до успіху разом з його труднощами. Через соц.мережі можна і необхідно транслювати свою лояльність до потенційних споживачів. Така проста річ, як транспортування своєї продукції до замовника дає цілий ряд переваг. По-перше, Ви транслюєте свою лояльність, а по-друге, вивчаєте свою цільову аудиторію. "Ми використовуємо і інші джерела саморекламування: Інстаграм та Ютуб-канал, Телеграм, та для себе визначили пріоритетність на Фейсбук", - завершив висновком свою промову Ярослав.

Новости мероприятия

III Ежегодная конференция “Агромаркетинг 2018” пройдет в Киеве 15 сентября

5 вересня у Києві пройшла III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Роль E-commerce та IT в аграрному маркетингу (Блок III)

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Блок II. Просування продукції АПК на зовнішніх ринках збуту (Блок II)

III щорічна конференція “Агромаркетинг-2018”: Роль бренду та продукції з доданою вартістю для АПК (Блок I)

“Грамотный мониторинг статистики и открытых баз данных регуляторных требований экономит время и деньги экспортеров”, – Олег Мирошниченко, консультант по вопросам экспортной стратегии

“Клиентам в соцсетях не интересен ни красивый логотип, ни эффективный бизнес. Малому агробизнесу нужно осваивать тонкости e-commerce”, – Ярослав Мовчун, владелец ягодной фермы “Озеряна”

“Украина теряет привычные рынки сбыта”, – Елена Нероба, руководитель аналитического департамента Marcopolo Commodities

“Задача наших переработчиков – расширить номенклатуру экспорта и диверсифицировать рынки сбыта”, – Ольга Трофимцева, замминистра Минагро

“Ребрендинг продукции АПК может привлечь новые аудитории покупателей”, – Юрий Ковальчук, директор бренд-маркетинговой компании Polaris

“Незнание специфики B2B и B2C продвижения часто подводит экспортеров агропродукции”, – Богдан Шаповал, директор Совета по экспорту продовольствия (UFEB)

Новини конференцій

3S company виступить як Cпеціальний партнер на GRAIN STORAGE FORUM

Міжнародна група 3S Company спеціалізується на постачанні обладнання для аграрного сектору та розробках індивідуальних рішень, в області: Зерносушильні комплекси; Автоматичні пробовідбірники; Експрес аналізатори якості зернових, олійних та...